Politica de livrare a produselor - valuepack.ro

valuepack.ro

Politica de livrare a produselor

Termeni și condiții de livrare a produselor

VÂNZĂTOR – firma IHOPE REAL SRL așa cum este identificată în partea introductivă a facturii.

CUMPĂRĂTOR – Persoană, Firmă, Companie sau Altă entitate juridică ce utilizează site-ul valuepack.ro, lansează o Comandă și este înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător (sau împuternicitul acestuia).

PRODUSE ȘI SERVICII – Orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate respectiv prestate de către VÂNZĂTOR, CUMPĂRĂTORULUI și sunt reprezentate prin echipamente, mașini și consumabile achiziționate de către Cumpărător, care corespund descrierii din cataloagele și documentația producătorilor, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător și inscrise în comandă, respectiv factură.

Procesul de vânzare pe site-ul VALUEPACK.RO

Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe site.

Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare ferme ale comenzii și, în consecință, NU semnifică încheierea contractului la distanță.

Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisă (de exemplu factura proforma transmisă prin e-mail, SMS, Whatsapp) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.

Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător.

În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător, și documentele fiscale. (Factura de marfa și respectiv Factura de servicii).

Modalități de plată

Punem la dispoziția Cumpărătorului următoarele modalități de plată: ordin de plată (în baza facturii proforme emise de către Vânzător); numerar la livrare (plata va fi făcută în lei conform prețului Contractului și se va face la delegatul sau transportatorul care efectuează livrarea). Modalitatea de plată cu numerar la livrare nu este disponibilă pentru comenzi online a căror valoare cu TVA este mai mare de 5.000 lei pentru persoanele juridice și 10.000 lei pentru persoanele fizice.

Livrarea Produselor

Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Cumpărător în formularul de comandă, utilizând curieratul extern sau echipa proprie de livrare. În cazul în care o comandă conține mai multe produse, cu termene de livrare diferite, se va efectua o singură livrare în termenul stabilit de Vânzător, conform disponibilității afișate pe site în momentul plasării comenzii.

Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Toate produsele Vânzătorului se livrează montate (cu excepția produselor realizate din mai multe componente), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă). Vânzătorul este obligat să demonstreze Cumpărătorului, la cererea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj.

Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Dacă termenul de livrare este modificat de către producător, ori de către alte entități, (cum ar fi non-limitativ: autorități vamale, agenți vamali, transportatori, etc.), acesta va informa de îndată Cumpărătorul cu privire la modificarea intervenită (excepție prevăzută de art. 18 din O.U.G. nr. 34 /2014, alin. 1). Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice. Termenele de livrare sunt comunicate în proforme, la fiecare produs și variază în funcție de produs. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului, de decizii ale producătorilor ori de intervenția unor autorități în procesul de transport /verificare /taxare /livrare.

În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a neplății integrale a comenzii – inclusiv serviciul de transport, a amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.

Politicile de rambursări și retururi

Politica noastră de rambursare și returnare a produselor este limitată la 30 de zile de la data livrării și facturării. Dacă au trecut 30 de zile de la data livrării și facturării, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb de produse.

Pentru a fi eligibil pentru returnare, produsul aflat la dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, produsele trebuie să fie în ambalajul original, fără semne de deschidere a ambalajului.

Mai multe tipuri de bunuri sunt exceptate de la retur. Bunurile fabricate la comandă sau care fac obiectul unui contract nu pot fi returnate. Articole suplimentare care nu pot fi returnate: cecuri cadou.

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o dovadă de cumpărare.

Odată ce produsele retur sunt primite și inspectate, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit produsul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă rambursarea este aprobată, ea va fi procesată și suma va fi returnată prin aceiași metodă ca și metoda de plată originală, în câteva zile.

Rambursări întârziate

Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.

Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la adresa de email vanzari@ihopereal.com.

Produse aflate în lichidare

Numai articolele ce nu se află în lichidare pot fi rambursate. Articolele aflate în proces de lichidare, semnalizate pe site ca atare sau cărora li s-a aplicat o reducere, nu pot fi rambursate.

Înlocuirea produselor

Înlocuim produsele numai dacă sunt defecte sau deteriorate din vina noastră sau a producătorului. În aceste cazuri, dacă doriți să schimbați produsul defect cu un produs identic, trimiteți-ne un e-mail la marketing@ihopereal.com .

Cecuri cadou

Cecurile cadou sunt instrumente promoționale ce răsplătesc fidelitatea. Acordate sub forma unor credite, aceste sume pot fi utlizate la cumpărăturile viitoare.

Livrare & Returnare

Pentru a returna un produs, trebuie să aduceți sau să livrați trimiteți produsul la: IHOPE REAL, Ploiești, Strada Anul 1907 nr. 22 cod poștal 100332.

Plata costurilor de transport pentru returnarea produsului sunt în sarcina dumneavoastră. Costurile de transport sunt nerambursabile, astfel, dacă primiți o rambursare, costul transportului pentru retur, plătit de dumneavoastră, nu va fi conținut în suma rambursată.

În funcție de zona în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul înlocuit să ajungă la dvs. poate varia.

Atunci când returnați produse valoroase, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.